سلبریتی ویدیو

دانلود ویدیو/تیزر/فیلم/کنسرت/تریلرو...

سلبریتی ویدیو

دانلود ویدیو/تیزر/فیلم/کنسرت/تریلرو...


دانـلـود بـا کـیـفـیـت 1080FullHD

لـیـنـک مـسـتـقـیـم

رود فـایـل

راکـدیـز

دانـلـود بـا کـیـفـیـت 720HD

لـیـنـک مـسـتـقـیـم

رود فـایـل

راکـدیـز

نظرات  (۲)

سلام واقعا ازتون ممنونم من کلی دنبال این موزیک ویدیو میگشتم
ببخشید میشه موزیک ویدیو want u back از cher llyod رو بذارین؟
خیلى دنبالش گشتم ولی پیداش نکردم
واقعا ازتون ممنون میشم اگه این موزیک ویدیو رو بذارین
پاسخ:
خوش بختانه خودم چند وقته پیش دمبالش بودم واسه همین الان دگ  آپلود شده لینکشو میزارمبراتون ببخشید دیر رسیدگی کردم
اصلا" داغونم یعنیا .زدن لینکو حذف کردن منم از لجشون از یه سرور دگ آپلودش می کنم.یه نیم ساعت دگ آپلود میشه میزارم

سلام.ممنون بخاطر هیچی. همش خالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی